Predvolebná kampaň vie prekvapiť
Kampaň je v plnom prúde a musím povedať, že z mojej skúsenosti už ľudí prekvapí máločo. Bilboardy sa opakujú, heslá tiež a kandidáti vyskakujú pomaly aj z mikrovlnky. Ale u nás v Lamači sa stalo niečo, čo prekvapilo veľa ľudí. A to, že spoločnosť, ktorá bola priamo financovaná Miestnym úradom pri jednom veľkom projekte a najmä voči ktorej mali výhrady miestni poslanci, a to najmä čo sa kvality odvedenej práce týka, je tá istá spoločne na jednom bilboarde so starostom P. Šramkom (ktorý kandiduje za širokú pravicovú koalíciu). Chvália sa „spoločným vydareným dielom“. Mne sa natíska otázka, kto platil uvedený plagát obrovských rozmerov? A za akým účelom? Aby som nezabudla, daná spoločnosť má uvedený aj odkaz na svoj web. Milé, len aby sa nezabudlo. No neviem, asi mali informovať aj všetkých Lamačanov, že za uvedené dielo dostali cca 425 tisíc Eur, a tiež k tomu zaplatené práce naviac. Samozrejme, teraz keď je potrebné reklamovať niektoré práce, tak už starosta P. Šramko povoláva do práce miestnu pracovnú čatu. Je možné neskôr dielo reklamovať, ak už bolo do neho zasiahnuté inými pracovníkmi? Nestráca sa týmto možnosť reklamácie v budúcnosti?
Ľudia sa sťažujú, že dostávajú jednu facku za druhou od politikov. Musím skonštatovať, že toto bola facka v priamom prenose. To, že sa porušuje často volebný zákon tým, že volebné plagáty aj s číslami visia skôr, ako je termín oficiálnej kampane, ľudia už často ignorujú. Počúvam o tom, ako nemá význam niečo riešiť, veď kým by to niekto riešil, tak už bude dávno dotyčný zvolený. Ale to, čo sme uvideli na bilboarde 30. októbra 2014 prekvapilo aj najväčších skeptikov.
Skutočne si už politici môžu robiť čokoľvek? A ostane to bez povšimnutia? To uvidíme 15.11.2014.